Netflix, Google, Facebook, Shazam, The New York Times, CNN, El Mundo, 500 Startups, TechStars.
Peste 140 de companii majore si aproape 200 de experți independenți din tehnologie, transformare digitală si comunicare online se adună la Bucuresti, săptămâna viitoare (joi si vineri, 14-15 iunie), pentru cel mai amplu festival dedicat Internetului care are loc în România dar si în regiune.
Ziua 1 de festival e descrisă aici iar Ziua 2 este descrisă aici. Dar iată, pe scurt, ce înseamnă iCEE.fest – Interactive Central & Eastern Europe Festival – în cifre:
95 de ore de conținut care vor acoperi
9 macro-trenduri si domenii distincte din domeniul digital, tehnologie si comunicare online
145 de companii majore din digital & tech au delegat
177 de speakeri, traineri si manageri de top la care se adaugă
13 vedete internaționale în domeniul lor (autori de cărți, speakeri independenți)
9 scene separate (click pe fiecare pentru a vedea agenda)
1 zonă outdoor „iCEE.fest Summer Playground” pentru networking, food & drinks, party
3 ore de concerte live cu Arme, Suie Paparude, The Mono Jacks
3.300 de participanți (confirmați pânâ azi), care vin din 22 de țări
3 lucruri importante de stiut, dacă vrei să participi la iCEE.fest 2018:
Ultimele bilete disponibile online se găsesc aici.
iCEE.fest este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susținători BCR, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola, Samsung si alți parteneri.