DADAnoNON şi Acasă la Nottara, cu nume mari din teatrul românesc
9 November 2016
Film-cult despre muzica underground berlineză a anilor ’80 & concertul trupei Jolly Goods, în încheierea ZFGXI
9 November 2016

Festivalul internațional al teatrului contemporan de animație ImPuls

19 – 28 noiembrie 2016, Bucureşti
Doar existând în rețele internaționale vezi și ești văzut!
În cadrul celei de-a XII-a ediții a Festivalului internațional al teatrului contemporan de animație – ImPuls, organizat de Teatrul Țăndărică din Bucureşti, pot fi văzute 9 spectacole din străinătate: Zeng He – Când soseau vapoarele dragonului, Teatrul Vizual Karin Schafer,Viena, Austria, un spectacol de Karin Schäfer; Too many wishes, Compania TransFORMAzioneANIMATA, Napoli, Italia, un spectacol de Ciro Arancini și Claudia Riccardo;Casele clovnilor, Teatrul de Păpuși Merlin, Berlin, Germania, regia: Dimitris Stamou; Cabaretul metamorfozelor, Teatrul Nikolai Zykov, Moscova, Rusia, un spectacol de Nikolai Zykov;Monstrul de gunoi, Teatrul de Umbre Cengiz Őzek, Istanbul, Turcia, un spectacol de Cengiz Őzek; Imaginarium, Compania de Teatru Horizon, Sydney, Australia, un spectacol de Maddy Slabacu și Bob Short. Regia: Maddy Slabacu; Când totul era verde, Teatrul Key, Tel Aviv, Israel, un spectacol de Dikla Katz și Avi Zlicha. Muzica: Johnny Tal; Nymio, Compania Zero en conducta, Barcelona, Spania, dramatizarea: Julieta Gascón, Putxa, regia: Putxa; Dust, Ana Crăciun-Lambru, artist independent, SUA, un spectacol de Ana Crăciun-Lambru.
       
Cele 9 producții sunt extrem de diferite stilistic. În ele se combină, ingenios, ultimele tehnici în materie de teatru vizual și se folosesc mai multe tipuri de păpuși.
       
De ani buni, Țăndărică se străduiește să ofere spectacole pentru toate categoriile de public, iar festivalul este un bun prilej de a aduce la rampă reprezentații străine de top, pe gustul tuturor și pentru toate vârstele.
     
Sunt prezente trupe din toată lumea ca rezultat al unei munci tenace și îndelungi, a unei selecții meticuloase, precum și a faptului că teatrul bucureștean aparține unor rețele festivaliere prestigioase.
         
După cum spune Domnul Călin Mocanu, directorul Teatrului Țăndărică:
… în cultură, nu banii sunt cea mai mare problemă, ci managementul strategic și procedurile administrative cu care noi operăm. E necesar să înțelegem că avem zone de acoperit, zone de cercetare, zone care sunt crude. Bineînțeles că managerul trebuie să aibă o cultură artistică alimentată continuu. Să vezi spectacolele altor teatre la sediul acestora, să vizionezi materiale video de pretutindeni, să participi la festivaluri și conferințe, iar pentru asta ai nevoie să exiști într-un network artistic foarte bun… Este esențial să existăm în rețele internaționale pentru că numai așa vezi și ești văzut. Nu vezi și nu ești văzut, ești în afară. Afară înseamnă că ești “nicăieri”, nu te cunoaște lumea. ”