Dimensiunea științifică a artei: O privire asupra artei și artiștilor care au creeat extravagantul spectacol de deschidere al Jocurilor olipice de vară, Tokyo 2020 –  ep. 1
5 October 2021
Știința 360: Testarea în școli ”ar trebui văzută ca o oportunitate, nu ca o situație care ne scoate din zona de confort și ne obligă să gândim alte modele pentru sănătatea publică”
5 October 2021

Pastila antistres: Tulburările de învățare la copii

Dificultățile de învățare sau altfel, în prezent spus, „tulburările specifice de învățare” au apărut în literatura de specialitate în jurul anilor 60. Atunci au fost observate și documentate dificultăți de învățare și de utilizare a achizițiilor școlare la copii.

…..

Așa cum un mare psiholog și profesor universitar la University of California,  Ivar Lovaas spunea:

 „Dacă un copil nu poate învăţa în felul în care îi predăm, atunci trebuie să îi predăm în felul în care el poate învăţa”.

O zi frumoasa!

Roxana Alexandra Popa

Psiholog clinician & Psihoterapeut 

https://authenticmind.ro/

 

Bibliografie 

DSM V – Manual de diagnostic și clasificare statistică a tulburărilor mintale

*Această postare are doar scop informativ. Nu înlocuiește sfatul, diagnosticul sau tratamentul medical profesional sau psihologic. Contactați întotdeauna furnizorul dvs. de servicii de sănătate calificat înainte de a implementa orice nouă tehnică psihologică, de dezvoltare personală sau de intervenție de sănătate.

Rubrica coordonată de Mihaela Ghiță