În numele Tatălui de Elena Vlădăreanu, în regia lui Robert Bălan, marele câștigător al ediției din acest an a Maratonului Teatrului Independent Bucharest Fringe
08 Octombrie 2018, 07:02
Spectacolul În numele Tatălui, producție a Asociației Art No More, a primit cele mai multe premii în ediția din acesta an a Maratonului Teatrului Independent Bucharest Fringe: Premiul pentru Dramaturgie – Elena Vlădăreanu, Premiul pentru Cea Mai Bună Actriță – Ozana Oancea, Premiul pentru Cel Mai Bun Actor – Virgil Aioanei și Premiul pentru Cel Mai Bun Spectacol ex aequo cu spectacolul Pescărușul în regia lui Andrei Șerban, producție a Unteatru.
Spectacolul de teatru documentar În numele Tatălui a avut premiera în luna mai a acest an la tranzit.ro/bucurești, îi are în distribuție pe Carmen Florescu, Ozana Oancea, Virgil Aioanei, scenografia este semnată de Elisabeta Gedó, iar regia de Robert Bălan.
Fie că îți iei libertatea de a refuza o religie, fie, dimpotrivă, ești practicant, la un moment dat se va vorbi și decide în numele tău, va trebui să dai socoteală. În numele Tatălui este despre oameni și despre istorii personale, despre cum mediul religios interferează cu viața intimă, profesională și socială, despre schimbări, acceptări și suferință, despre formare și ”zestre culturală”. A vorbi despre religie și identitate religioasă într-un moment în care a fi religios echivalează cu a susține public o agendă politică cel puțin controversată este un act de curaj. A împacheta confesiunile și opiniile și amintirile unei vieți religioase intense și active, cu bune și cu rele, într-un spectacol de teatru este atât un prilej de asumare a religiei ca dimensiune esențială a vieții private, cât și un start al dialogului.