Idei in nocturnă. Diaspora. Dincolo de graniță - Invitat Mircea Iliescu, doctor in genetică umană și evoluție la Universitatea Cambridge din Marea Britanie, în prezent afiliat Universității din Cambridge, Institutul de Educație Continuă, acolo unde predă

Untitled

12 Mai 2022, 13:47

La Radio România Cultural și pe www.radioromaniacultural.ro, de la 21.10 la 22.00, realizator Corina Negrea.

De-a lungul carierei in cercetare, a călătorit din India și până în Chile pentru a studia evoluția genetică a diversității oamenilor în felurite populații. Printre altele, a studiat diversitatea fantastică a culorii pielii și modul în care a evoluat aceasta la populatiile din India, iar mai nou este interesat de evoluția răspunsului imunitar în populații cu o istorie evolutivă complexă.

Este un cercetător prezent în spațiul public pentru că frumusetea si fascinația științei să poată fi descoperite de cât mai mulți oameni.

Idei în nocturnă. Diaspora. Dincolo de granițe - 15 decembrie 2022 - De ce avem nevoie de neuroștiințe
Idei in nocturnă – Diaspora 15 Decembrie 2022, 16:40

Idei în nocturnă - 8 decembrie 2022 - De ce trebuie să vorbim publicului despre știință
Idei in nocturnă – Diaspora 08 Decembrie 2022, 18:32

Idei în nocturnă - 1 decembrie 2022 - EQUALIZE, Acces egal la sănătate pentru toți
Idei in nocturnă – Diaspora 01 Decembrie 2022, 16:43

Idei în nocturnă. Diaspora. Dincolo de granițe - Alexandru Balaș: Alegerile midterm 2022, o schimbare de ”plăci tectonice electorale”
Idei in nocturnă – Diaspora 17 Noiembrie 2022, 20:10

Idei în nocturnă. Dincolo de granițe -”Imunizarea si statele. Politica fabricarii vaccinurilor” și ”Pregătirea pentru pandemie în contextul guvernanței globale de sănătate post COVID-19”
Idei in nocturnă – Diaspora 10 Noiembrie 2022, 10:20

Idei in nocturnă. Diaspora. Dincolo de granițe – 3 noiembrie 2022 – Matematica lui Dan Barbilian din poezia lui Ion Barbu. O discuție matematico - poetică, inspirată de matematică și poezie
Idei in nocturnă – Diaspora 03 Noiembrie 2022, 13:22

Idei în nocturnă. Diaspora. Dincolo de granițe - 20 octombrie 2022 - Mirela Roman: O femeie trebuie să își asculte corpul!
Idei in nocturnă – Diaspora 20 Octombrie 2022, 14:00