DOCUMENTAR: Maria Montessori, o viaţă pentru copii
6 May 2019
Buletin cosmic
7 May 2019

Cafeneaua de știință – Cum se construiește performanța – partea a II a

Cu viziune, pasiune, perseverență și încăpățânare. Și cu convingerea că nimic nu e mai valoros decât investiția în educația copiilor și că cercetarea serioasă se poate face cu bucurie – cu aceeași bucurie pe care joaca o aduce oricărui copil”, spuneam în ediția de acum o lună a Cafenelei de știință, atunci când vorbeam despre Centrul “Alexandru Proca” pentru Iniţierea în Cercetarea Ştiinţifică a Tinerilor (CICST) din cadrul Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrică ICPE-CA și îi aveam ca invitați pe câțiva dintre mentorii tinerilor performeri.

În seara aceasta, continuăm să vorbim despre performanță și despre cum se ajunge la ea chiar cu câțiva dintre acești tineri: Ștefan Ursu, Colegiul Nicolae Titulescu din Brașov, clasa a X a, autorul proiectului de cercetare cu tema ”Microaccelerometre neconventionale pentru sistemele de ghidaj specific nanosatelitilor”, Luca-Andrei Glăvan și David-Nicolae Voicu, elevi ai Colegiului Național Spiru Haret din Bucuresti, ambii în clasa a 11 a și Alexandru Constantin, Colegiului National de Informatica Tudor Vianu din București, clasa a XI a, autorul proiectului intitulat ”Studiul miscarii flagelare din biologie cu aplicatii in  MEMS si microrobotica”.

Alături de Dr. Radu Dop, și Dr. Ing. Mircea Ignat, inițiatorul și coordonatorul Centrului “Alexandru Proca” pentru Iniţierea în Cercetarea Ştiinţifică a Tinerilor (CICST) din cadrul Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrică ICPE-CA, Departamentul de Micro și Nanoelectrotechnologie.  

În direct, de la Librăria Humanitas de la Cișmigiu, între 19.00 și 20.00, pe toate frecvențele Radio România Cultural și video pe pagina de facebook a Radio Romania Cultural. 

Realizator și moderator Corina Negrea